تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین ایران در دومین روز مسابقات آزاد قهرمانی معلولین آسیا به 5 مدا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
مسابقات آزاد وزنه‌برداری قهرمانی معلولین آسیا - مالزی
محمدی طلایی شد، جعفری به نقره دست یافت/ کسب 5 مدال در دومین روز مسابقات

تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین ایران در دومین روز مسابقات آزاد قهرمانی معلولین آسیا به 5 مدال رنگارنگ دست یافت.

خبرگزاری فارس: محمدی طلایی شد، جعفری به نقره دست یافت/ کسب 5 مدال در دومین روز مسابقات

، در ادامه مسابقات دومین روز از رقابت‌های آزاد وزنه‌برداری معلولین قهرمانی آسیا و در رقابت‌های نوبت بعدازظهر که در دسته 59 کیلوگرم برگزار شد، دو نماینده کشورمان به مصاف حریفان رفتند.

در بخش رقابت‌های آسیا، حمزه محمدی و امیر جعفری به ترتیب با ثبت رکورد 181 و 180 کیلوگرم به نشان طلا و نقره این وزن دست یافتند و نماینده چین با رکورد 176 کیلوگرم به نشان برنز رسید.

بخش آزاد رقابت‌ها نیز در این وزن برگزار شد که حمزه محمدی با رکورد 181 کیلوگرم به نشان برنز و وزنه‌بردارانی از انگلیس و نیجریه به ترتیب با 185 و 181 کیلوگرم به عناوین اول و دوم این وزن دست یافتند.

بدین ترتیب در پایان دومین روز مسابقات، نمایندگان کشورمان یک نشان طلا، 3 نقره و یک برنز کسب کردند. فردا در سومین روز مسابقات، روح اله رستمی، وزنه‌بردار دسته 72 کیلوگرم به مصاف حریفان خواهد رفت.

مسابقات آزاد وزنه‌برداری قهرمانی معلولین آسیا، در دو بخش آسیا و آزاد برگزار می‌شود و توزیع مدال به صورت جداگانه برای هر دو بخش انجام می‌شود؛ در بخش آزاد وزنه‌بردارانی از سایر قاره‌ها نیز حضور دارند.

این رقابت‌ها تا 16 آبان ماه با حضور نمایندگانی از اندونزى، چین تایپه، ایتالیا، گابن، قزاقستان، هلند، نیجریه، عمان، گینه، اوکراین، انگلستان، ونزوئلا، مغولستان، مراکش، مصر، نپال، ایران، مالزى، هند، امارات، عراق، لیبى، اردن، مکزیک، چین، ویتنام، استرالیا، قرقیزستان و ژاپن در جریان است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 263
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 269
بازدید ماه : 381
بازدید کل : 13140724
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7